söndag 20 maj 2012

Fallgrop!!

Oj då, det var ett tag sedan jag skrev här.. Och jag vet nog varför jag har undvikit det.. Jag föll i en grop och har haft svårt att komma upp ur den men nu är jag nästan uppe, och skall jobba på detta igen..Jag föll i den där djupa gropen som heter "ät-allt-du-inte-bör-och skall".. Godis i stora lass har åkt in i munnen och ner i magen.. Och vet ni vad?? Jag har inte ens vett att ha ångest.. Men nu måste jag stoppa och starta om IGEN.. Men så länge jag tar tag i det så tror jag på det.. Så någon vikt kommer ni inte få reda på på ett tag då jag först och främst inte vägt mig och så vill jag känna att jag minskat lite innan jag delger er den..

Jag har inte testat någon ny mat utan det har varit lite utav det som jag har gett recept på och så grillat..
Grillat är ju perfekt mat =)
Men nu skall jag börja kolla efter nya goda recept, för jag tycker det är kul med nytt att smaka =) Det finns ju massor av tips på nätet bl.a en hel drös med LCHF-bloggar där man kan hitta massor av smarrigt..
Jag tänkte iaf leta upp något gott bröd.. Gillar linfrörutorna jag har bakat men man tröttnar ju på att äta samma med så lite variation skall jag leta upp =)

Ha det nu så himla bra till vi ses igen..

Kra Mia

4 kommentarer:

Mitt liv som fru L sa...

Jag känner så igen mig i det du skriver! Kämpa på och försök igen! Du klarar det!

Kram C

pernilla be sa...

Så går det ibland. Dåligt samvete är dumt att ha, det är bara på att igen :)

kram, pernilla be

Maritha sa...

Jasså gropen var både hos dig och mig i veckan!!!!!

Ja vi kravlar oss upp, bryter ihop och kommer igen då :o))

Ser fram emot fina recept och foton :o))

Spark i baken på dig <3

Kram Maritha

Unknown sa...

Jag tror att det är så för många av oss.. man "faller ner" då och då!
Kämpa på! du kommer att fixa det! :)
ha en toppen dag!
Kram
//Lana