torsdag 12 januari 2017

Frukost

Så var jag inne på dag 4 med lchf.. Det har gått jättebra, men så är jag ju som mest motiverad och peppad nu i början..
Bakade kanelbullar på jobbet i måndags och det finns både skumtomtar, dumlecrisp och chokladkartong, rent livsfarligt för en sötsaksmissbrukare som jag.. Men jag har än så länge lyckats, och hoppas de andra sockerråttorna på jobbet äter upp det ;)

Idag har jag startat dagen med inte en så vacker måltid men god.. Äggröra med bacon i..


Blev sammanlagt 29g fett, 22g protein och 3 g kolhydrater.. Och så 376 kcal som jag egentligen inte skall kolla på.

I matlådan till jobbet ikväll skall jag ha Biff Stroganoff med mig, hittade ett recept på Matdagboken som jag skall testa. Med blomkålsmos till det.

Ha en bra dag.

Kram
Maria

1 kommentar:

Unknown sa...

Heja dig Mia!! Jag kör min nystart på måndag men blir 5:2, vi får peppa varandra! Behöver du en promenadkompis så hojta, jag o Midde hänger nästan alltid med! ;) Kram Emelie