måndag 30 januari 2017

Happy!!

Sista måndagen i januari idag.. Shit vad det går fort..
Inte bara sista måndagen utan tre veckor med LCHF har gått, det har också gått fort..
Idag är det ju vägdag med eftersom det är måndag.. Och jo då, vågen blev min vän idag.. :)


I en veckas tid har jag mätt och vägt ALLT jag stoppat i mig, t.o.m sallad.. Mina kolhydrater har legat på ett snitt på ca 15 kh/dag.. Jag har försökt hålla mig inom det fett och protein som min coach tipsade om att jag skulle hålla mig inom.. Och jo då, det gav resultat..
Första veckan gick jag ner 1.6 kg, andra veckan gick jag upp 0.8 kg och var inte alls glad så då gav min coach mig lite tips som jag skulle testa och det gav resultat, denna sista veckan har jag gått ner 2.7 kg... Så sammanlagt på dessa tre veckor har jag gått ner 3.5 kg..
HAPPY!! HAPPY!! är jag.. TACK Patricia för ditt stöd och dina tips.. Nu skall jag fortsätta på detta spåret.. Jag har 3.4 kvar till jag är under ett målstreck.. Men jag har 13.1 kg kvar till slutmålet, men lite i taget.. Och hoppas verkligen att min motivation håller i sig denna gången.. Den SKALL göra det !!!

Nu lite brunch i min mage innan dagen fortsätter, i natt är det jobb som gäller så gäller att planera matintaget väl så jag inte flippar i natt pga hunger..

Ha en goer dag, vi ses kanske igen idag..

Kram
Maria

Inga kommentarer: