måndag 23 januari 2017

Kvällsinlägg!!

Min coach skrev i morse när jag vägt mig att jag kanske skulle ta en kickstart med äggdagar, alltså bara äta ägg i olika former med majonnäs eller smör i ett par dagar.. Nja, jag vet inte, iaf inte jobbdagar, för då kommer jag att vara hungrig mycket, men får se om jag testar någon ledig dag..

På dagen idag åt jag köttfärssås och blomkål på jobbet, hade inga grönsaker till, måste ta mig i kragen och göra lite sallad iaf..

Jag skall skicka in till min coach hur jag har ätit var dag nu denna veckan, så skall hon kolla om jag gör fel och vad för fel det i så fall är..
Så här ser min dag ut hittills, klicka på bilden så ser ni nog vad det står med :) :


Ikväll blev det ägg, tänkte jag kunde prova och se om jag klarar mig på ett par ägg och majonnäs på kvällen, brukar ju inte vara så hungrig då, och än så länge så är jag inte hungrig så det skall nog inte vara därför jag inte somnar om jag inte kan sova ;)


Nu skall jag ta och bädda ner mig med Jason Diakités bok, En droppe midnatt, den är jättebra.. Läs den!!

Sov så gott!!

Kram
Maria

Inga kommentarer: