onsdag 25 januari 2017

Onsdag!

Det funkar hur bra som helst nu med min lchf, jag håller koll så jag håller mig till de kolhydrater, fett och protein jag skall äta genom matdagboken.se, en perfekt sida för det..
Hur det däremot går med vikten återstår att se på måndag, jag hoppas innerligt att detta funkar nu när jag är så himla noga med det jag stoppar i mig..

Idag till frukost blev det Fettchoklad och en mugg te, perfekt när jag inte är så hungrig.. Håller mig inte mätt jättelänge på det, men snart är det lunchdags så då funkar det.. 


Till lunch blev det en enkel omelett med lufttorkad skinka och tomater till.. Enkelt och gott..


Oturligt nog tog batterierna slut i min hushållsvåg, så nu fick jag ta det på måfå när jag skulle föra in det i matdagboken, men det funkar ju det med.. Får skicka sambon att köpa batterier i kväll..

I kväll blir det blomkålspizza till middag på jobbet, och idag måste jag få till lite grönsaker med..
Jag ligger bra till vad det gäller kolhydrater idag, lite för högt på fett men det är inte mycket över så kan inte tänka att det skall göra något.. Vi får som sagt se på måndag hur min kropp svarat på detta.. Spännande!!

Ha en bra fortsatt dag, själv skall jag snart promenera till jobbet för att fördriva kvällen där..

Kram 
Maria

Inga kommentarer: