tisdag 14 februari 2017

Alla Hjärtans Dag

Alla Hjärtans Dag idag.. Den firar vi inte på ngt större sätt, inte mer än jag skickar någon kärlekshälsning till mina underbara barn och min älskade sambo på fb och instagram..
I år har vi varit tillsammans i 10 år, så då får vi fira det istället, och det måste ju firas att min Patrick har stått ut så länge med mig..

Jobbat i natt och steg upp för en timme sedan, ville ha ngt snabbt och gott till brunch, så det fick bli plättar med Nougatcreme till.. 
Gott!!


Till dessa plättar hade jag 1 dl vispgrädde, 1 ägg och 0,5 msk fiberhusk, och så stekte jag i smör..

Vet inte idag heller vad vi skall äta till middag.. Planering har jag blivit dålig på, bara när jag skall jobba som jag planerar bra..
Men men, middag lär det ju bli av något slag, och lchf-anpassat lär det med bli..


Ha nu en fin Alla Hjärtans Dag!! 



Kram
Maria

Inga kommentarer: