torsdag 9 februari 2017

God Morgon!

Sov länge även idag.. Känns som kroppen behöver all sömn jag bara kan få just nu..
Orkar inte stå med någon frukost så det fick bli en liten smoothie, lite liten för att hålla mig mätt länge, men får ta ngn liten lunch sedan med..


Denna lilla, men goda, smoothie består av:

1 ägg
0,5 dl vatten
0,5 dl grekisk yoghurt
1,5 msk kokosolja
0,5 krm vaniljpulver
några jordgubbar

Kör allt i en mixer, häll upp.. NJUT!!

Dagen idag blir nog som igår, lite vid datorn, lite vid tv'n och skall verkligen försöka ge mig ut på en promenad med.
Har en lite snabb fotografering med som går på ett kick i em..

Jag mår inget bättre, men hoppas att snart göra det, för detta är fan inget kul att ha dippat igen :(

Och så middag!! Vad skall jag ha till middag!! Måste komma på ngt...

Ha en fin dag!!

Kram
Maria

Inga kommentarer: