tisdag 7 februari 2017

Vägdag!

Glömde helt bort att skriva igår. Mår för tillfälligt inte så bra, huvudet är fullt av annat så jag glömmer mycket i nuläget.
Men jag kom iaf ihåg att väga och mäta mig igår. Det var inte mycket som hade hänt på vågen, ett litet minus på 0,3 kg och en halv centimeter runt midjan var borta. Sakta men säkert går det iaf nedåt och det är jag glad för. Så nu har den sammanlagda vikten minskat med 3,8 kg. Hoppas att jag kan ta mig till det magiska strecket på ett par veckor nu. Jag skall göra mitt bästa trots allt som snurrar i huvud och kropp. 

Igår gjorde jag en Flygande Jacob till middag. Receptet finns på min blogg och du kan hitta det ---> HÄR Den är riktigt god så prova gärna..


Blir inte så många snygga bilder denna omgång jag skriver blogg.. När jag skrev 2012-13 så tog jag de mesta bilder med min systemkamera, men just nu fotograferar jag inte så mycket, så ni får stå ut med att det blir mobilbilder istället =)

Nu skall jag fixa en brunch till mig här innan jag fortsätter med att göra ingenting.

Kram
Maria

Inga kommentarer: