tisdag 21 mars 2017

Magplask!!

Ja där kom det.. Mitt magplask!! Förra veckan var en katastrofvecka rent matmässigt, eller mat, rent sockermässigt.. Jag föll dit med att äta godis och inte alls hålla koll på vad jag stoppar i mig.. Och självklart visade det sig på vågen igår, den drog till ett knytnävsslag rätt i magen med en ökning på 0,8 kg.. Rätt åt mig..


Så från idag är det dokumentering av vad jag stoppar i mig på matdagboken.se som gäller.. 
Jag som bara hade 3 hg kvar till nästa delmål, nu har jag plötsligt 1.1 kg dit.. Ja ja.. Bara att bryta ihop och komma igen..
För detta skall gå, så är det bara, finns inga andra alternativ..
Vi har dessutom bokat resa till Vietnam i början av nästa år, hade ju varit kul att åka dit med att känna sig fräsch och ngt snyggare =)

Hoppas ni alla har det bra..

Kram 
Maria

Inga kommentarer: